Znrr vaşla ben de dayanamıyorum artık beneğime zarar verir mi?Doktora da sormamışsın burada ne idüğü belirsi insanların cevabıyla hareket edeceksin.En ufak şüphen varsa yapmayacaksın o zaman elim krnıma çarpıyo yanlışlıkla ödüm kopuyo ,ama bebeği susuz aç bırakma riskine girebiliyorlar.Gerçekleri soyleyince de set konuştun,hakka girdin,bebeğimi en çok ben düşünürüm vs.Bebeğini düşünüyorsan önce doktoruna soracaksın buraya değil hiç de kibar konuşamicam artık ya.Kazası da var neyin zorlaması bu anlaşılır gibi değil.