Merhaba anneler biz bugün 30 haftalık olduk. Garip bir şekilde kendimi durduramıyorum sürekli yemek istiyorum asla doymuyorum sabah dedim ki kendi kendime az yicem yumurta biraz ekmek filan doyurdum karnımı sonra yarım paket biskrem yedim sonra eşim işe gitti akşam kocaman pizza yedim sonra kivi yedim biskremin kalanını yedim… sağlıksız şeyler çekiyor canım sürekli vicdan azabı duyuyorum ama neden böyleyim hep böyle mi olacak 😭