HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Hamilelikte Probiyotik Kullanımı” başlıklı blog yazımız yayında! Hamilelikte Probiyotiklerin Faydaları Probiyotik Bulunduran Besinler Probiyotikler Nasıl Fayda Gösterir? Probiyotik Kullanımı Güvenli mi? İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2021/04/15/hamilelikte-probiyotik-kullanimi/ Annelerimiz probiyotik kullanıyor mu? Hangi doğal ürünleri tercih ediyorsunuz?
Cansu101706 HappyMom ben kullanıyorum kullanmadığım 15 gün kabızlıktan öldüm resmen ve basur oldum adeta
Fatma7666 HappyMom Ben takviye ilaç kullanmadım ama her akşam bir bardak kefir içtim idrar yolu enfeksiyonunda korudu bebeğimin gelişimine iyi geldi doktorumun yalancısıyım tavsiye ederim kefiri 🥰
Zezz Ay-12 hangi ay itibari ile kullaniliyo…magnezyum verdi bana bi vitamin var…prooegestan ve asbirin kullaniyorum bide demir vitamini…
Gulcin2201 Bende kullanıyorum ınanilmaz iyi geliyor. Nbl Optima kullanıyordum. Suan yine doktorum daha iyi olduğunu söylediği için forbiome pregnama geçtim memnunum.
Gulcin2201 Sedacan bende de aynı durum var demir hapı ile birlikte daha da arttı probiyotik iyi geliyor.
Ay-12 Zezz proviyotik zararlı değil vitamin gibi o yüzden bi zamanı yok isrediğin zaman alabilirsin bağırsakları düzenlemeye yardımcı oluyor
birtriptanesi Girlsmomm katılıyorum size. Takviye edici hap almaktansa hergün bi bardak kefir ya da bi kase yoğurt yemek doğal probiyotik ve kabızlığa da çok iyi.
Zehraaa98 Cansu101706 benım şarıl şarıl kan akıyordu forbıome yazdı doktor kulladıgım gundne berı rahatım😪
Masli Ben kendimi bildim bileli kabızlıl çekerim hamilelikte bu dahada arttı vinalac kullanıyorum ama ne fayda bende doktorum malesef duphalac verdi yoksa çok kötü
Merosing Bende kullanıyorum arkadaşlar hem folikasit takviyeli vinalac kullanıyorum hemde forbiome kullanıyorum. Forbiome dan çok memnunum hazımsızlık ve gaz olayını tamamen çözüyor ve çok etkili doktorunuza danışıp uygunsa kullanabilirsiniz :)
Merosing Zehraaa98 Kesinlikle bende çok etkisini gördüm hamilelik sonrası emzirme döneminde bile öneriyorlar :))