058elf hiç belirti yokmu yaa 😇 kız ben çok heyecanlıyım rabbim seni tek avazda kurtarsın inşallah 🙏 sancılar çok kötü geliyor sabretmeye çalış ben sezaryen diye tutturdum ama çok şükür normal oldu ama normal doğum o an çok zor ama sonrası ballı kaymak gibi öyle söylim sana ben 3 günde ayağa kalktım bebeğime çok rahat bakabiliyorum