Alisa1212 polikistik over sendromunuz var bunun bir tedavisi yok.Maalesef ömür boyu bizimle yani doğuştan.Ama etkisi artıp azalıyor.Mesela benimki kiloya bağlı.Evlendikten 6 ay sonra hamile kaldim. 2.5 yil oldu dogum yapali.3 aydir adet olmuyordum doktor su an yumurtaliklarimin hic calismadigini kilo vermem gerektigini soyledi ve tedavi goruyorum ama gebelik dusunmuyorim su an.