Alisa1212 bende de yumurta tembelliği ve pco kist vardı canım 1 yıl olmadan tedavi yapmıyoruz dedi doktorlar başlamadılar 1.5 yıl oldu gebelik oluşmadı düzenli adette olmazdım.Sonra klomen, inofolik kombi gibi ilaçlar kullandım olmadı. En son doktor femara diye ilaç verdi bu femara ve klomen gibi ilaçlar yumurtaları uyarıyor.Ben femaradan çok memnun kalmıştım adetin 3. Günü başlayıp 5 gün sabah akşam ilacı içtim sonra doktor çağırıyor seni yumurtlamanı takip edip şu günlerde ilişkiye gir diyor o kadar ben doktora gitmedim adetim bitince yumurtlama testi ile yumurtlamamı yakaladım o günlerde ilişki oldu.Hiç korkup stres yapma çoğu kadında olan şeyler bunlar