NidaEzgi yok canım Yok olmaz Allah’ın izni ile böyle düşünüp strese sokma kendini bak bir kaç hafta sonra 2 3 kilo olmuş şaşırırsın bana da diyorlardı sen yemez çocuğu karnında öldürürsün ama bir yiyorum ki maazallah gayet iyi bebeğim bana göre 3 kilo olsa yeter Doğuma kadar inşallah