ElifKarata bende doğumu o hastanede yapıcam bülent beyin asistanına gidiyorum şuanlık servet beyin ücreti nedir anadolu hastanesine gittim bugün 60₺ aldılar aynı fiyatmı acaba birde cidden benimde aklım takıldı neden normal daha pahalıda sezeryan yüksek tam tersi olması lazım