Kafayı yiyeceğim o kadar oruç ile alakalı post okudum cevap vermemek için zor tuttum ama bunda tutamayacağım.. Allah rızası için yapmayın ya doktorunuz tutamayacağınızı söylemiş bütün değerleriniz düşük ve açlığa gelemiyorum demişsiniz burada ki insanlardan sizene… doktorunuzu dinlemeyi neden tercih etmiyorsunuz ? Yazık değil mi o iki küçük meleğe mantıklı düşünün biraz ya lütfen . Bu postu açanların akıl sağlığı yerinde mi acaba diye düşünüyorum .. biri doktorum önermedi ama tutmak istiyorum , siz ne düşünüyorsunuz, tutabileceğime inanıyorum , kustum ama tutmak istiyorum vs. daha niceleri .. ilerleyen zamanlarda şu postu açacak olan var mı ( doktorum doğurman gerekiyor dedi ama ben size sormak istedim ) diye düşünüyorum … diyen biri çıkarsa da inan şaşırmam ..