elisam1206 Hamile kaldığımda 53 kiloydum 16 haftaya kadar da çok güzel ilerlemiştim aslında 1,5 kilo almıştım şuan 20+3 haftalığım 59 olmuşum normal mi yoksa 16 haftadan bu yana çok mu kilo almışım 😂
Selinda elisam1206 valla bende 20 ye kadar çok güzel geldim. 55 le hamile kalmıştım. 20 ye kadar 58 dim doktor çok iyi demişti. Bu sabah bir tartıldım 62 olmuşum. 23. Haftadayım. Birden oldu ama şaşırdım bende. Dikkat etmeye başladım. Sağlıklı da beslenen biriyim anlayamadım
Nurgullmom elisam1206 Ben 23 haftalık oldum 6 kilo aldım 🤭😂 fazla hızlı ilerliyorum galiba bendee ama seninle benim kilo alımım farkli olur ben 70le hamile kaldım normalde 60 65 arasi olmam gerekiyodu simdide daha az kilo almam gerekiyo ama elimde degil malesef 🤭😂
Denizgillerrr elisam1206 son 1 ay da çok kilo alınıyoo😄84 le hamile kaldım şu an 39 haftalğım 96 kiloymm
hanimhanimcik dünyaya bir can getiriyorsunuz tabiki kilo da alacaksınız çatlaklarınız da olacak, aman formum bozulmasın kilo alamam ben diyenler de var bazısı sırf bu yüzden çocuk sahibi olmak istemiyor herkesin kendi fikri
Znrr hanimhanimcik hızlı kilo almak zaten sağlıklı olan bir şey değil. Bunun fiziğe karşı verilen bir önemle alakası yok, doktorlarda tavsiye etmiyor. Benimde almamam gerekiyor doktorum bu konuda çok ısrarcı ve almamak için elimden geleni yapıyorum.
elisam1206 hanimhanimcik tabiki kilo alacağız normal olarak aynı kilo da doğum olanaksız ama hızlı mı kilo aldım acaba diye düşündüm
Merveyzc1661 hanimhanimcik kız kimse böyle düşünmiyor doktorlar bizi kasıyor 😂 korkuyorum yemek yemeye 😂 sonra aklıma geliyor mide bulantısı çekenler keşke yiyebilsem kilo alsam diyor yada bebek sahibi olmak isteyenler çocuğum olsunda kilo önemli değil diyor halime şükrediyorum ama doktorlar da sert çıkınca insan çekimser kalıyor 🥲
elisam1206 Selinda bende öyle dikkat ediyorum genelde sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum ama birden 59 görünce tartıda acaba hızlımı gidiyorum dedim 😂
MuazzezNaz Selinda canım 58kiloyla başladım ve 9aydır kusuyorum 37haftam bitti 78kiloyum 20kilo almışım bu kusmaya teselli edebilmişimdir umarım
teachervera Selinda ya benim de öyle. 56 ile hamile kaldım 20.nci haftaya kadar aynı idim. 24 de bi baktım 60 😊4 haftada 4 kilo
Lilasever Diyeceğim şey son haftalar çok alınıyor 😀 26.haftaya kadar 4 kilo aldım 33 teyim 10 kilo almışım . Daha doğumada var Allah Kerim bakalım 😍
elisam1206 Nurgullmom hızlı kilo alımı da iyi değil doktorlar da önermiyor dikkat etmek lazım ama biraz zor 😂
Dimple38 Denizgillerrr yaa bende 84 le kaldım şimdi ne olacak diye kara kara dusunuyorum ama sizinki normal sanki dr um bana 100 e degmeden dogum yapsan super demisti😁
hanimhanimcik Merveyzc1661 bacım ben tamda öyle düşünüyorum🤣🤣 tabiki aşırı çok yemek yada sağlıksız şeyler tüketmek iyi değil ama normal bir şekilde sağlıklı beslenmemiz lazım ben çok sıkı diyetler yapmayı hiç doğru bulmuyorum eğer annenin kilosu da normal ise. ben canım isterse bi prça çikolata da yerim baklava da yerim ama ölçüsünü bilecen kalkıpta bi tepsi gömmicen🤣🤣 benim doktorum da kilon normal diyor halbuki 14 haftalığım 3 kilo aldım😅
Denizgillerrr elisam1206 ilkine göre evet😅😄 22 kilo faln almıştm 4 kilosu kalmıştı 😅ama bu bebişten sonra vericem inş
Merveyzc1661 hanimhanimcik kuzum bende otrup bir tepsi baklava yemiyorum 😂 her zaman nasıl besleniyorsam öyle ama daha az yemem gerekiyormuş demek ki 🤷🏻♀️ Dikkat ediyorum güya 🙊 sende dikkat edebiliyorsan ne güzel 😅
gmzns Ya benim ilk 3 ay çok kusma durumum olmadı ilk 3 ay aynı kilodaydım 25 haftalığız 56 kiloyla hamile kaldım 63 olmuşum doktor 10 kiloyla sınırlı kalmamı istemişti ama ne yazıkki nasıl alıyorum bilmiyorum sağlıklı besleniyoruz zaten ama vücut kendisi yağ depoluyor galiba niyetim 70 i görmeden doğum yapmak tabiki bebişimizin sağlığı önemli doktor kilosunun iyi olduğunu söylüyor ama nasıl frenlicez kiloyu benimde hiç fikrim yok kara erik hoşafı hamilelikte öneriliyor bugün kaynattım bende
elisam1206 gmzns benimde öyle çok şükür kusma olmadı sadece mide bulantısı yaşadım ama bebeğim sağlıklı olsun diye o sürede yemeye çalıştım hep 16 haftadan sonra aşırı iştahım açıldı durduramıyorum 😂
elisam1206 Nurgullmom durum bende de aynı 😂oruç tutamıyorum eşim sahurda yanlış yiyemiyor diye birde ona eşlik ediyorum Ramazan bitene kadar daha çok kilo alacam gibi 😂
Nurgullmom elisam1206 Ahaha allahtan benimki sahur yapmıyo bende oruc tutmuyorum ısrar ediyorum ye diye arada bende faydalancam ama yemiyo🤭🤭🤭😂
zeyzey87 elisam1206 4 haftada 4 kg çok. ama bende aynısını yaşadım başlarda almayıp o haftalarda birden alınca dr um şekerden şüphelendi ama çok şükür temiz çıkmıştı tamamen iştahtan almıştım yani🙊
elisam1206 zeyzey87 evet normalde haftada yarım kilo alınması normal görülüyor ama haftada 1 kilo almak sonrası için düşündürdü beni. Şeker olmaması tabiki iyi iştah olması daha güzel 😂