Kızlar bugun 7+0 olduk ama dunden beri belim ve kasiklarim agriyor. Dusuk riskim var diye enox coraspirin ve progestan kullaniyorum fakat. Doktorum yuruyebilirsun dedi. Bende biraz yuruyus yaptim fakat yurudukten sonra agrim basladi. Sizce normal mi? Doktoruma sordum olumsuz bisey soylemedi. Yani 7. Hafta da bu agrilar normal mi?