senaagc tamam tavrı belki hoş değil doktorun ama ilk hamileliğiniz mi bilmiyorum ama kulaktan duyma şeylerle neden alttan bakmaya karşı çıkıyorsunuz alttan bakmakta hiç Bi sakınca yok ben ilk hamileliğimde 5 haftalıkken nornal kese görülmedi alttan bakılarak görüldü 7 de yine normalmkalp atışı duyulmadı ve alttan baktı şükür hiç Bi sorun da olmadı bunda da 7 de kanama olduğu için rirk var diye alttan baktı ki kanamam olduğu halde daha sonra ne kanama ne ağrı bişey olmadı şükür şimdi 16+4 bence bu kadar katı olmayın