senaagc canım o tahlilleri devlette yaptirabiliyorsun. Herhangi bir devlet hastanesi kadın doğumdan randevu al bu testleri yaptırmak istiyorum de 8 9 tüp kan alıyorlar okadar. Malesef bende ilk gittiğim doktorda aynısını yaşadım. O testleri dışarda yaptırıp farklı tavsiye üzerine bir doktora gittim. Benim dktorum 32. Haftadayim bir kere bile alttan bakmak istemedi gerek yokki son haftalara kadar alttan bakmaya. 6 hafta iken kalp atışının olmaması da normal 7+2de duymuştuk biz