Zeynepturkman Kızlar bugun 35 olduk sizde durumlar nedir?nasıl sıkıntılar yaşıyorsunuz?kilo boy konusalım mı biraz😊
Fatmaada2015 Zeynepturkman biz bugün 35+3 olduk yeni geldik kontrolden 3 kilo 50 cm dedi gayet iyi dedi ama bizim erken Doğum riskimiz war 30 dan beri kanalda hatta eski dikiş yerime takılmış yatıyoruz genellikle bu 3. Sezeryan olacak normalde 10 Mayıs da alınacaktı ama şimdi 3 Mayıs inş beklersek hayırlısı
KezibanUan Zeynepturkman 35+6 da gittim 3.150 kilo 48 cm boy çıktı. Geceleri sağa sola dönmek Cook zor artık :( bide yürürken nefes nefese kalıyorum sizde durumlar nasıl 🤗
Anne321 Zeynepturkman 35+1 kasık agrilari alt bölgede agri sag sola yatarken zor dönüyorum haftaya kontrol var en son 1925 kgdu bakalim gidince ogrenicem kc kg olduğunu
pbzm Zeynepturkman bende bugun 35 oldum burun tikanikligi nefes nefese kalma durumlari basladi birde hareketleri o kadar sertki normalmi bilemiyorum bazi tekmeleri cok acitiyor 😇
Zeynepturkman Fatmaada2015 benimde 33 den beri riskli kanala yerleşmiş 2 cm açıklık var nişanımda geldi ara ara kahve akıntı ama sıfır sancı.evde bekliyorum rabbim hayırlısını versin.kilo 3000 allahtan ciğer geliştiricide vuruldum biraz rahat içim .sağ salim alırız bebeklerimizi kucagımıza inşallah
Fatmaada2015 Zeynepturkman benmde 30 dan beri war 33 de ciğer geliştirici yapıldı açılma yok ama sancım oluyor sancı içinde iğne we serum takılıyorum haftada 2 kez allah korusun bebeklerimizi
zeynepduha 36+4 haftalık hamileyim geçen hafta erken doğum riski nedeniyle hastanede yattım sancılar durduruldu ama bu kez de suyu çok azalmış yarın kontrolüm var doğuma alınabilirim her şeyin hayırlısı dua edin lütfen sağlıkla kavuşalım 🤲🏻
Zeynepturkman zeynepduha allahın izniyle hiçbişey olmaz ben 35+1 bugun yarım dogcak nerdeyse akıntı açılma hepsi var içim rahat sende rahat tur Allahım korusun tüm bebekleri.kilosu ne kadar canım
Gamzeliikizlerr Zeynepturkman bende 34+4 suan. 2600 dedi birini biri de 2550. Ciger gelistiricide yapmıştık. Insallah sag salim aliriz kucağımıza.
Zeynepturkman zeynepduha çok sükür gayet güzel hiç korkmayın benimde öyle 2800 falan rabbim sağlık versin şu mübarek günlerde inşallah
Zeynepturkman KezibanUan bende suan 3000 kilo civarı kalkıp otururken zorlanıyorum nefes aynı erken dogum riskim devam ediyor hayırlısı bakalım🤲🏻
Bugcuu @Fatmaada2015 aaaa sizinle günümüz aynı. Bende kontrole gideceğim gidemedim bir türlü. Dünden beri alt tarafıma bıçak saplanır gibi ağrılar giriyor. Daha önce de olmuştu doktorum sıklaşırsa gel demişti. Gebeliğin başından beri hep eski ameliyat bölgemde kasıklarımda takılıyor benim bebek 🤷🏻♀️
Fatmaada2015 Bugcuu bizimde öle bugün gittim dikiş yerime o kadr baskı yapmış ki 7 cm kadr incelme yapmış dedi doktor sancı çoğalırsa we açılma olursa beklemiycez dedi inş olmaz bekleriz 37 haftaya gelelim yeter zaten
Zeynepturkman Fatmaada2015 ben 35 e gelebilsem diyordum cok sükür geldim gerisi nasip artık keyiflerini bekliyoruz bebişlerin.Sağlıkla gelsin hepsi inşallah
Bugcuu @Fatmaada2015 ağrı gelince çıksada artık oda kurtulsa bende diyorum, sonra saçmalama daha erken diyorum 😄 Rabbim sağlıcakla kavuştursun hepimizi 🙏🏻
Zeynepturkman Bugcuu aynı durum bendede var sonlara geldikçe hemen dogsun isteği sonrada daha erken korkusu
Fatmaada2015 Bugcuu aminnn tabiki öle ama bende 30 dayken önle kötüydüm ki asla 35 geleceğimi sanmıyordum çok şükür geldik geçiyoruz 37 ye geleceğiz allah ın izniyle3 Mayıs da tam 38 haftalık olacağız o zamana denk gelirse çok iyi olur
Zeynepturkman Aslanaysima yalancı sancı adet sancısı gibi oluyo sanırım yani bende suana kadar adet sancısı gibi gelip gidiyor .nefes nefeseyim her zaman