37+6 olduk bugün bu haftaya kadar fazlasıyla enerjiktim uyuyamıyorum uyku sevmem zaten fakat 2 gündür heryerim ağrıyor ve sürekli uyumak istiyorum hatta anneme sürekli şuan doğum başlasa doğuramam o kadar halsiz ve uykum var diyorum 😁 üstümden sanki tırlar geçmiş gibi bu haftada normal midir ? Benim gibi halsiz ve uykuya düşen varmı?