Nuraygokce Babybay benimki kız 🙈oğlumda iken bu kadar aşağıda değildi benim çocuklar ters olmuş heralde😃😃
Cigdemss Nejla07 benimde 24 haftaya kadar aşağıdaydı ayva göbeği gibi Herkesin farklıdır bel kıvrımı, mide genişlemesi falan. O ilk haftalar gaz falanda oluyodur. İ
Sose Nejla07 benimde öyledi 😂 çıkcak yukarı merak etme bende şuanki haline şükret 😂 şimdi tam gögüs kafesimin oralarda oynatıyo bi yerlerini nefesim kesiliyor 😂
Nejla07 Sose bende bide normaldede nefes darlığı vardı şimdi bile biraz zorlanıyoruö nefes almakta dursun o zaman aşağıda😁
Sose Nejla07 eyvah o zaman 😂 yatarken ve yürürken aldığın nefes yetmiyor son ayda ben hiç çıkmak dahi istemiyorum arabayla gidiyorum nereye gidersem 😂