Muciiizemm bizde 2.5 yıllık evliyiz sebepsiz infertelite dediler. Aglamadıgım gün ay kalmadı sizinle konuştuktan sonra uyku girmedi gözüme var mıdır diye hamile olmak o duyguyu tatmak bambaşka bişey öyle özledim öyle hasretim ki içimde ki boşluk çok derin