Bitterimmm kesinlikle olabilir çok yüksek çünki 1 ay olmuş neden Bi gebelik testi almadınız kii merakta mı etmediniz lütfen sabah alıp yapın Banada haber verin benimde ilkten karnım kasıklarım çok ağrıdı hadi bugun olurum yarın olurum bekledim 7 gün somra yaptım testim çok şükür pozitif ti