Ben eczaneden alacağım çok da büyük bir fiyat farkı yok, tanıdık eczaneniz varsa indirim yapabilirler çünkü kazanç payları oldukça yüksek. Açıkçası arkadaşım trendyoldan yağ aldı ambalajı eczaneden aldığıyla karşılaştırdığında sahte olduğunu anladı. Şampuan + bebek yağı dermoeczanemde 150tl civarı ben onları eczaneden 160tlye anlaştım. 10-20 tl için değmez kesinlikle