gizemozdemir1990 Asafimmm trendyolda 298e filan dusuyor. Hepsiburadada ilk kez dustu, bir daha duser mi bilmiyorum zamaniniz varsa takip edin
Cimen_bebek Kbla Özellikleri kısminda yaziyordu canım ben bakarken dikkatimi cekmisti. Gule gule kullan almissin galiba 😊
baby_mama gizemozdemir1990 orijinal olduğundan nasıl emin oldunuz acaba, paketler ağız kısmı falan tamamen kapalı mıydı? Ben de internetten alacaktım ama sahte olabilir mi diye tereddüt yaşadım
gizemozdemir1990 baby_mama cok guzel paketlenmis geldi. Kutusu, cantasi cok iyi geldi. Ben her seyimi internetten aldim guvendim valla😊
tazeaane Kbla canım bende Trendyol dan tek tek aldım. Setden daha uygun geldi. Şampuan 83 lira bebek yağı 50 lira pişik kremi 43 lira idi
hanibazen gizemozdemir1990 selam yine karşılaştık 😅 çantada ağır bir koku var mıydı sizin de 😑 ve kullanmayı düşünüyo musunuz işe yarar mı bilemedim
tazeaane gizemozdemir1990 onu araştırmadım. Şimdi bunlar acil diye baktım ama mustelayı orjınallık için aradığımda Trendyol hepsi burada ve n11 e biz ürün satmıyoruz orjinalliği bilinmez dedi. O kafamı karıştırdı
gizemozdemir1990 Asafimmm ben mustelayi basindan beri arastirip almayi dusunuyordum, sizde arastirin dilerseniz icinize sinerse alin😊
Kbla Cimen_bebek aynen aldım ama son kullanma tarihi 2022 gelirse iade edeceğim. Misafir ekim kasım gibi gelecek çünkü. allahım hedef 2023, amin 😀 çok teşekkür ederim
berilkus Kbla Ben de set olanından değil de tek tek aldım, sahte olmasından korktuğum için eczaneden aldım.
Kbla gizemozdemir1990 gönderdiğiniz linkten aldım ürünü. Bugün elime ulaştı. 2023ün son aylarıydı skt 😍 teşekkür ediyorum size 🙏🏼🙏🏼