Kubra-nisan surass bekleyeleim diyor ama bende tedirgin oldum çoğu gelişim geriliği olanlar erkenden sezeryan oluyor
Kubra-nisan surass bekleyeleim diyor ama bende tedirgin oldum çoğu gelişim geriliği olanlar erkenden sezeryan oluyor
surass Entm_18 yarın çok güzel bi gün olucak bence, hemen iyileşin de evde bekleyen oğlunuza da kavuşun hemde kardeşiyle beraber, ne güzel 🥰
Dmrefe surass maalesef sadece eşim ve ben gidicez hastaneye.odaya girecek herkesten test isteniyormuş.
Mondlicht surass haber veririm tabii hemen doğum hikayesi paylaşabilirim inşallah 🙏 ❤️ aslında ilk sezaryenim çok rahat geçti ama yine de bi tedirginlik korku var başıma neler geleceğini bildiğim için sanırım 🤭
surass Kubra-nisan doktorunuza güveniyorsanız en doğrusunu o bilir bence. Riske atıcak bişey yapmaz diye düşünüyorum
HafsaZehra surass sabah 7.15 de hastanede olmam lazim acil sezeryanlar olmazsa benide alirlar herhalde 1-2 saate
Chucky surass 10 kaldı benim de ikinci bebek ilk yavruceyZimden yana endişelerim var onun dışında sıkıntı yok gibi 😂