Merhaba kızlar ben tüp bebek ile 39 haftalık hamileyim ama bebeğim 37 gözüküyor karın çevresi geriden doğum olarakta normal düşünüyorum doktorumda çarşambaya kadar beklicez dedi sonrasını da getirmedi sezeryan mı normal mi olsam 🤷🏻♀️ 38 haftalıkken kilosu 2950 gr boyu 52 cm di 39 da söylemedi doktor