Meris2021 çok şaşırıyorum bn ilk gebeligimde de bu ikinci gebeligimde de devlete gittim gidiyorum çok iyi doktorlar bazen kendi doktorum zorunlu izne çıktığı zaman başka doktora gidiorm gayet ilgililer oturup konusuoruz muayene sonrası her şeyi anlatiolar.burda yazılanları duyunca yuh diyorum öle İlgisiz doktor mu olur ama oluyor demekki