Dünden onceki gun gittim sira almak icin kimliğimi unutmusum evimize cok uzak hastane kimlik fotokopisi lazim dediler gidip getirdik olmadi yine havada cok sicakti normalde ozel e gidiyodum ama 7 aylik olunca devlete gideyim dedim neyse dun gittim sabah 8 bucukta zaten randevu asla vermiyolar oglen sonuna kaldik meyse girdim doktorum bayandi ama baska odada biseyler yapiyodu bitane erkek doktor bakti agrim var dedim sikayetelrimi soyleidm 29 haftam bitti bebeğim hakkında zaten hic bilgi vermedi asistana seslendi 30+5 30 hafta falan dedi hic anlamadim sonra 29 hafta dedi 1400 gram dedi soruyorum hic cevao.yok neyse kalktim agliycaktim artik en son aksama kadar zaten beklle bekle.saat. 3 olmustu kan tahlili aldi doktorum izinliymis 7 gun ama benimde ağrılarım var ne yapmaliyim kizlar ozele doktoruma gidiyim mi