Yaseminatik57 Canım şarküteri ürünleri yenmesi tavsiye edilmiyor.Bunun iki sebebi var hem içine konulan etin ne olduğunun belirsiz olmasınve katkı maddesi ve baharatın çok olması ,bir de tabi bazılarının çiğ yemesi.Eğer iyice pişirdiyseniz bi kere yemekten bişey olmaz bu kdr üzülmeyin.Çokmkafanıza takılıyorsa 2 hafta sonra falan aile hekimliğine gidip bi toksoplazma testi isteyin içinizi rahatlatın:)