Yaseminatik57 valla ben sucuk hastasıyım, süreklide yiyorum. İyice pişiriyorum, çiğ kalmasın diye. Şimdiye kadar kontrollerde, detaylı ultrasonda, kan değerlerinde vs birşey çıkmadı çok şükür. Doktorum bilinen temiz markaların ürünlerini iyice piştikten sonra tüketebilirsin demişti bana 😊