Ben progestanin bir şey üzerini proluton iğneyi doğuma kadar kullandım tabi normal Soğuksu oğlum gelmedi ama suni sancı ile sağolsun güzel şekilde geldi yani bence şu haftalarda kullanılan değilde 35 den sonra kullanılan etkiler demişti doktorum bence kesinlikle kullan . Ve şimdi yine iğne kullanıyorum haftada bir lekelenmem var ve bir duauk geçmişim var diye verdi doktor önlem amaçlı