Birisio Merhabalar, 4 aylık hamileyim, karnım büyümeye başladığı son bir hafta içerisinde kahverengi lekelenmeler oldu. (Ben rahim büyümesinden kaynaklandığını düşünüyorum )Doktora gittiğimde her şeyin normal olduğunu söyledi.Fitil olarak kullanmak üzere Progestron hormonu verdi. Ben hamileliğimin hep doğal akışında gitmesini istediğim için kullanma taraftarı değilim. Bu konuda bilgilendirebilecek hamiş yada anne var mıdır acaba? Bu tarz bir olay yaşayıp hormonsuz atlatan özellikle. Birde bu hormonun kullanımı normal doğumu etkiler mi?
momlove1 Birisio canım düşük olmaması adına bebegi ve seni korumak adına önemli bir ilac bu bende kullandım bi süre sonra bıraktım cogu gebe gebelik basında kullanıyor zaten olumsuz bir etkisi olsa doktor vermez zaten
yigitalpinannesi40 Birisio Etkilemez yanlış düşünüyorsun canım doktorun verdiği ilaçlara artık ön yargılı olmayın. Progestan senin ve bebeğin için çok önemli bir ilaç. Çoğu gebe gerek fitil gerek oral olarak kullanmıştır buna bende dahil. Sağlık sebeplerim yüzünden zorunlu sezeryan oldum ama az daha normal doğum yapacaktım zamanı olmadığı için durdurmuşlardı. Yani normal yapabilsem yapardım o yüzden gönül rahatlığı ile kullan bebişin de sende iyi olun sağ salim kavuşun inşallah
yelizyeliz Birisio yani sonuçta doktorunuz size hormon içeren ki özellikle düşük önleyen bir hap vermiş siz burda kullanmasam olur mu diyorsunuz.. Ben şimdi size kullanma dedim diye kullanmayacak mısınız? Doktora güvenmiyorsanız açın interneti bakın ne ilacı bu diye. Yada doktorunuzu değiştirin. Buradaki kimse doktordan daha iyi bilemez ve her gebenin durumu farklıdır. Kimisi vitamin dışında ilaç kullanmaz sağlıklı gebelik geçiriyordur. Kimiside ben gibi düşük tehlikesi veya başka bir sıkıntısı vardır tonla ilaç kullanıyordur. İçmeme riskini alıyorsanız içmeyin
Dukuko Birisio ben de 1 ay kullandım fitil olarak, şuan 38.haftamdayım Normal doğum yapacağım inşallah ilaçla bir ilgisi yok doğum şeklinizin. Herkesin de yazdığı gibi rahim duvarını kalınlaştırıp düşük riskini ortadan kaldırmak için kullanmanızı öneriyor doktor. Verdiyse kullanın fitil olarak kullanmak bence en güvenlisi yan etkileri daha az.
Birisio momlove1 doktor her şey yolunda dedi, ne olur ne olmaz diye vermek istedi. Bende kullanan yorumlarını merak ettim. Teşekkür ediyorum yorumunuz için.
Birisio yigitalpinannesi40 asla ön yargılı değilim sadece araştırmayı fikir edinmeyi seviyorum. Siz değerli ve ılımlı annelerin fikirleri de benim için önemli. Teşekkür ediyorum, bebeğinizle ailenizle mutlu bir yaşamınız olsun inşallah.
Kadriye_sekerci O progestanı kullanmamak büyük hata olur. Sonradan ağlamamak için kullan. Kafanıda fazla kurcalama bence. Doktor kullan demiş. Burda kullanma desek kullanmayacakmısın. Şaşırıyorum bazen okuduklarıma. Erken doğum yapan nice anneler var yenidoğan yoğun bakım kapısında bekleyen hiçmi korkmuyorsunuz
yelizyeliz Kadriye_sekerci valla ben kullandığım halde 25.haftadan ancak 33.haftaya gidebildim🤷🏼♀️ Ne cesarett arkadaşım bende anlamadım.
Kadriye_sekerci yelizyeliz aynen öyle. 9 aydır bitmeyen lekelenmem var. Erken doğum riskim vardı. Rahim ağzım kısalmış. Progestan sayesinde bu günlere geldim. Doktor diyorki içmeseydin çoktan doğmuştu
Birisio Dukuko teşekkür ederim, inşallah her şeyin yolunda gittiği çok güzel bir doğumunuz olur. Benimkisi fikir almak birazda.
melikeyldrm_54 Birisio progestanı sakın doktor demeden kullanmayı bırakma ben 9 aydır kullanıyorum erken doğum riski ve düşük riskim vardı Allaha şükür bişey olmadı önemli bi ilaç ihmal etme bebeğe bi zararı yok
Buketkucuk Birisio bende ilk dört ayımda kesenin yanında zararsız da olsa kist olduğundan doktorum önlem amaçlı vermişti kullanmıştım. Sonra kist kendiliğinden yok oldu gitti herhangi bir sorun da yaşamadım şükür ki. Progestan düşük önleyicidir, erken doğumu da önler hatta. Kullanmaktan korkmayın merak etmeyin
Birisio Bugün kontrole gittim, 8 gündür tekrar kanama olmadığı için doktor kullanmayabilirsin, ben tedbir amaçlı vermiştim zaten dedi. Şükür. Tüm hamilelerin Allah yardımcısı olsun, her şey doğal akışında, yolunda gitsin inşallah.
D-uysal Birisio 20.haftada bebeğim aşağıdaydı enfeksiyonum yüksekti ve kasilmalar başlamıştı erken doğum riskim olduğu için progestan başlattı doktor ve şuan 32 hafta oldu 1 hafta önce bıraktım ve kasilmalar tekrar başladı çok önemli bi ilaç gerçekten doktor verdiyse mutlaka kullan
Birisio D-uysal teşekkür ederim değerli yorumunuz için, inşallah hayırlısıyla bebeğinizi en sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız.
Merve599 Birisio 13. Haftamda kullanmaya başladım günde 2 defa olmak üzere 35. Haftamda doktorum bıraktırdı…bebeğim ise 32.haftada ters dönmüş hala daha öyle suan 38haftalık olduk çatı muayenem de yapıldı normal doğum göZüküyor suan doğumumuz serviks uzunluğum hatta baya kısalmış doktorum her an gelebilir hazırlıklı ol dedi
Birisio Fundasrc-2 karşınızda hamile birinin olduğunu bilerek yorum yaparsanız daha güzel olur. Ahkam kesmenin bir mantığı yok burada. Merve599
Birisio Merve599 yaa maşallah, umarım her şey istediğiniz gibi hayırlı bir şekilde sonuçlanır. Sevimli bebeğinizi en sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız. Merak ettiğim bir deneyimdi, paylaştığınız için çok teşekkürler.
Fundasrc-2 Birisio yahu arkadasım doktora inanmamışsın buradakilere mi inanacaksın yapmayın allah aşkına progestanı kasılmaların kanaman olmasın diye vermiş doktorun bebeğin yaşasın zarar gelmesin diye vermiş yoksa hangi doktor bebeğe zarar gelsin diye ilaç verir ki . Yarın bir gün allah korusun birsey olsa vicdanın rahat edecek mi doktor gerekli önlrmi almış
Merve599 Birisio pardon da ahkam kesen yok burda benim yazdığımı bir daha okuyun isterseniz belki anlarsınız,gözlerinizde ve anlama kapasitenizde bir sorun olsa gerek!..iki kişi konuşurken üçüncüye kusurada bakmayın….