NebahatBoncuk 40+1 de normal doğum yaptım, elbette sezaryen daha zor bana göre, ben yapamazdım, dikişli bi doğum oldu çünkü bebeğim bana göre iri bir bebekti ve 3579 gr doğdu şükür 4. Günü evde temizlik yapıyordum 😍 normal doğum yaptığım için mutluyum çabuk topladım ayağa kalktım,bebeğimle ilgilendim. Vücudum ödemi şişklinlği hemen attı. Korkmayın akışına bırakın bol yürüyün, sguat yapın hamilelik platesleri var onları izleyin doğuma hazırlık olanları,37. Haftadan sonra her gün duş ve egzersiz ve yürüyüş🤗 doğumda da odanız musaitse sıcak duş sancılarına iyi gelecek ve doğum bittiğinde herşeyi unutacaksın🤩 şans sizinle olsun🙏🏼