NebahatBoncuk Canım sen yine kendini normal doğum için hazırla ve cesaretlendir 🤗 Benim ilk bebeğime de kafası çok büyük, yaklaşık 3hadta önden gidiyor, normal doğum seni çok zorlar; sezeryanı düşün diyen birçok doktor oldu 😊 Ama çok şükür sıfır sıkıntı epiduralsiz normal doğumla bebeğimi almıştım kucağıma 🥰 Tercih tamamen şimdilik senin, olası doğum anı sıkıntılarında doktorlar bebeğe göre hareket ediyorlar zaten, o yüzden bence bebeğin iri olması, senin de muayenelerinin olumlu sonuçların; normal doğum için endişe vermesin 😊 İyileşme süreci sezeryan doğuma göre daha hızlı oluyor bence. Düzenli yürüyüş yapmak ve doğum yaklaşırken nefes çalışmak işine yarayabilir ☺️ Şimdiden en hayırlısı olsun 🙏🏽