Mom053 Annemler Ankara da eşimin ailesi İzmir odemiste. Eşimin öyle tür düşünleri yoktur. Her ay eşim goreve gitti hicbirinde İzmirde kalmadim çünkü ailemin yanında daha rahat edeceğimi bildiği için beni düşünür. Allah var aileside o konularda çok iyidir. Doğumu yaptığım sıra tayin yerimiz açıklanmış ev dizmis ya da diziyor olacağız. Aileside bebeği görmek için gelecekler. Ki tayin yerimizide ilk sıra Ankara yazdık zaten ailesi izmirin ilcesinde eşim merkezde görev yapıyor. İlerisini vs de düşünüyoruz nerde mutlu oluyorsak öyle seçtik onlardan yanada eşimden yanada o konularda hiç sıkıntı cekmiyorim😊