Hamileliğimin 12. veya 13. haftasında uçak ile Kapadokya’ya tatile gitmiştim. Üstüne orada afedersiniz bacağı kırık köpek gibi gezmedik yer, tırmanmadık tepe bırakmamıştım. Hiçbir sorun yaşamadım. Bildiğim kadarıyla 32. haftaya kadar hamilelerde seyahat kısıtlaması yok, 32. haftadan sonra doktora danışarak uçağa biniliyor. Haftanız ileride değilse ve herhangi bir riskli gebeliğiniz yok ise bir sorun olacağını sanmıyorum. Ama yine doktora danışmakta fayda var tabi 😊