iikiizler canım kızkardeşimin de ikizleri vardı hep abla alıp eve gelmek istiyorum dedi hastanede kalsınlar istemiyordu evde kaldı oda hastanede kalmak istemedi her gün nst ye girdi ama üzülerek bebeğimizin birini kaybettik sebepsiz kalbi durdu seni üzmeyi hiç istemem ama sağlıklı olsunlar bırak küvezde kalsınlar iyi olsunlarda doktorun ne derse o yönde ilerle tavsiyem biz bazen keske hastane de olsaydık nasıl sonuç alırdık diyoruz baxen