iikiizler kesinlikle öyle birde dikkat ettim sırt üstü yatınca sancı daha çok çıkıyor normalde 15 20 dk biri 15 20 dk diğeri için takıyorlar neyse bu sefer ki yatışımda 1 saat birine taktılar düşün 1 saat boyunca hiç hareket etmeden öylece sırt üstü kaldım belim koptu tabi yatakta rahat değildi demiri batıyordu diğerine taktığında yan döndüm ağrım var diye dönerken bile hemen sancı çıktı 😂 hapşırdım onda bile 50 leri geçiyor 😂 eşim diyor aman sakın hareket etme 😂 neyse diğer bebeği o şekilde çekti onda sancı çıkmadı 🤔 o yüzden bi daha nst çekerlerse yan yatacağım 😄 evet bencede sancı çıkması normal haftamız ileri birde ikiz gebeyiz olacak o kadar ama doktorlar korkutuyor işte 🤷🏻♀️