Kuzeyegemoms yok canım sadece geceleri yatmadan önce kullandım bol sürdüm ama gün içinde bazen nemlendirici kullandım arada vazelin, üst bacağıma sürmeyi unutmuşum bi de göğsüslerime sürmek aklıma gelmedi sadece çatlayan yerim sağ üst bacak ve sağ göğsümde biraz oldu sol bacağımda çok hafif var 37. haftamdaym şükür lieracın faydasını gördüm diyebilirm 🤗