Kuzeyegemoms kızlar merhaba, lierac catlak önleyici jel aldım sağdaki beyaz görüntüsündeydi aldığım ama pembe geldi. Anlamadım bunlar aynı ürün ambalajı mı değişti yoksa ikisi farklı ürünler mi?
058elf Kuzeyegemoms canım bnde pembe sipariş vermiştim beyaz geldi içeriği aynı kapları değişik sadece ☺️
1anne-2bebek Kuzeyegemoms ilk gebeliğimde kullanmıştım 3 bucuk yıl once beyazdı. Bnce yenılenmiştir pembe olmuştur😊
Kuzeyegemoms metehaninannesiii anladım canım gecen gün kuzenim almıştı onun beyazdı ondan kafam karıştı. Son kullanım tarihini de göremedim bi türlü 😅
Sbrcgr Kuzeyegemoms merhaba ben de yeni aldım benimki de pembe. Beyaz olan ya eski ya da farklı galiba
Kuzeyegemoms metehaninannesiii şikayet var.com da bu kremle ilgili son kullanım tarihli şikayetler görmüştüm yazmayınca şaşırdım 🙈
Kuzeyegemoms Sbrcgr bende eski ambalaj diye düşündüm emin olmak için yazdım herkesin pembeyse beyaz eski demek ki 😅
Orticci Doktoruma sormuştum aynı demişti ben önce eczaneden aldım sonra trendyoldan daha uyguna ve içeriği yapısı aynı renk tonu farklı
058elf Kuzeyegemoms bolca sür bende işe yaradı sadece sürmediğim yerler çatladı gerçi çok büyümedi karnım belki ondandır ama buna şükür inşallah daha da çatlamam doğuma kadar 🤭
Kuzeyegemoms Handeslife Ay çok sevindim insallah benimde öyle olur lierac dışında aktardan bazı yağlarla karışım yaptım bol su içiyorum insallah çatlaksız atlatırız 🙈
058elf Kuzeyegemoms yok canım sadece geceleri yatmadan önce kullandım bol sürdüm ama gün içinde bazen nemlendirici kullandım arada vazelin, üst bacağıma sürmeyi unutmuşum bi de göğsüslerime sürmek aklıma gelmedi sadece çatlayan yerim sağ üst bacak ve sağ göğsümde biraz oldu sol bacağımda çok hafif var 37. haftamdaym şükür lieracın faydasını gördüm diyebilirm 🤗