2inciannelik Allah bağışlasın 🥰hayır biz öğrenemedik henüz hem çok erkenmiş galiba bu haftalarda kesin belli olmuyormuş ve benim hiç tahminim yok içime doğan yok, kız erkek ikisinde eşit uzaklıkta geliyor bana en başından beri 🙈 yarın randevum var Rahime hocaya bakalım inşallah iyi şeyler duyarız 🙏 Allah nasip ederse Ekimin sonuna doğru benim doğumumda