zeynepylmz ben sezaryen olmasaydım yine sezaryen tercih ederdim . Her şeyin doğalı güzel ama eskisi gibi zor değil sezaryen yani normal doğumda da 1 hafta sezaryende de 1 hafta sonra toparlıyorsun . Süt gelmez falan filan hepsi uydurmaca oğlumu bi kere doktora götürdüm bana dedi ki hangi mamayı kullanıyorsun dedim ne maması sadece anne sütü içiyor şok olmuştu . Sütüm hem çoktu hem de yarıyordu