16Hatice Deneyipte gerçekten şunun faydasını gördüm dediğiniz yiyecek içecek var mı? İlaç kullandığım halde Demirim çok düşük olduğu için 15 gün arayla iki tane serum yedim. 🥺
Elifmondeisen 16Hatice ben de bekleyeyim burda. Bugün tahlil yaptırdım benimki de düşük. Bir arkadaşim pekmeze limon karistirip icmemi soyledi. Onu deneyeceğim
UralAybars0921 16Hatice ben hünnap keçiboynuzu pekmezi içtim sabahları aç karnına, içerisinde takviyelerde olduğu için kan değerlerini toparlıyor. Bir de yemeklerden 1-2 saat önce veya sonra çay, kahve içme.
Elfelf475 Kafeinden uzak durun bir süre çay yerine ıhlamur kola gibi şeyler yerine evde komposto yapın için özellikle bulursanız kırmızı meyveler
16Hatice Elfelf475 çok sık olmasa da yine de asitli tükettiğim oluyordu son üç haftam dikkat etmem lazım teşekkürler
nnurguler 16Hatice öncelikle asitli içeceklerin tamamından uzak durmanız gerek. Kırmızı et, yeşil yapraklı sebzeler ve pekmez en iyi gelen besinler. Süte pekmez karıştırmayın ama, Demir emilimi azalıyor o şekilde.
16Hatice nnurguler süt içemiyorum midemde gaz yapıyor yumurta yoğurt tüketiyorum onun yerine. Hemen deneyeyim
Elfelf475 16Hatice ben 11 yoldır kola içmem çay kahve çok çok az içerim düzenli ve sağlıklı beslenmek belki ondan daha önemli ve inanılmaz zayıf biriyim su anda 3 aylık hamileyim kilo bile almadım ama saglıklıyım önemli olan güzel beslenmek dikkat etmeniz yeterli Allah’ın izniyle düzelir 😊
UralAybars0921 16Hatice ben her gün içiyorum, takviye olduğu için çabuk toparlıyor vücudu. Bence deneyin derim.
Pnar2354 16Hatice pekmezi sulandırıp limon ve karadut özü aldım bende yeni onu deniyorum kan degerlerini yükseltiyormuş
Buketkucuk 16Hatice ben gyno ferro sanol kullanıyorum bana yetiyor ama ıspanak, çiğ badem falan da yüksek demir içeren besinler bol bol tüketebilirsin🙆🏻♀️
16Hatice Buketkucuk ben de feramat kullanıyorum hiç fayda etmedi gyno çok mide bulantısı yaptı kullanamadım
16Hatice Elfelf475 kesinlikle öyle 6 ay sıfır ilaçla geçti çok çok iyiydim kan testinde birden düştü değerlerim ne zaman ilaç kullanmaya başladım daha da düştü değerlerim 🙄🙄
eminegmssy-18 16Hatice geçmiş olsun. Benimde kalça kemiğime ağrı giriyor bugün Demir eksikliğinden olabilir mi acaba kramp gibi 🥴
16Hatice eminegmssy-18 teşekkür ederim valla bebek büyüdükçe her yere ağrı giriyor biz 37 haftaya girdik ağrımayan yerim yok. Magnezyum eksikliğinden de olabilir doktorunuza bi danışın