Merveee6 ben de o haftada sanırım günlerce moralim bozuk durdum sırf bu yüzden, hatta düşündükçe ağlıyordum. Benim daha önce bir kaybım da olmadı ama iç güdü işte. Ama şimdi 26 haftalık olduk ve birkaç gündür o kadar hareketli ki maşallah, bunu birilerine söylerken de korkuyorum nazar değer diye ama siz de korkmayın yani. Bu zamanlarda çok normalmiş, birkaç haftaya düzelir 🥰