asyahumam 3360 doğdu kızım yaklaşık 300 gram kilo kaybetti şimdi 3800 11 günlüğüz. Bilemiyorum tercih meselesi ☺️Herkesin ihtiyaçları farklı olabiliyor. emzirirken üstü süt oluyor ıslanıyor öyle olunca hemen değişme ihtiyacı duyuyorum üşütür ıslak kalmasın diye. E birde bebişlerin kıyafeti küçük olunca makinaya atacak kadar toplanmıyor bazen hemen yıkayıp tekrar kullanamıyorsun. Çok olunca o derdi olmuyor ☺️☺️