Kızlar merhaba hayırlı ramazanlar herkese 🤗 ben bu hastane çıkışlari hakkında bir şey sormak istiyorum . Bende 1 tane yenidoğan üçlü takım (50 cm ) ve 3 tane 3 aylık ( 62 cm ) üçlü takım var. İki tane de iç zıbın- eldiven ve çorap almıştım onları bu takımların içine koyacağım . Ekstra olarak bir tane 10lu isimli bir tane de 5li isimli 0-3 takım alsam yeter mi? Bu arada bu aldığım 3 aylık takımlar sanki yenidoğan takımıyla aynı boyda gibiydi sanırım 0-3 ay onlar da gereksiz de doldurmak istemiyorum. 10lu hastane çıkışı şart mı sizce penye ve muslin battaniyesi var bir sürü bebeğim ağustos başı doğacak. Sizler kaçar tane aldınız 🤗