kahve-cekirdegim Yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum.Benim evim 150 metre kare filan bir odamı süpürtmüyorum kullanmadığım için yani ortalama 120-130 metrekare evi bir tam şarjla süpürüyor.Hatta %20 filan kalıyor şarjı.Zaten şarj uyarısı verdiğinde kendi istasyonuna dönüyor.Benim kanepelerim çok yüksek o yüzden çok rahat giriyor.Ama mesela tv ünitemin altında demirler var onların üzerinden geçiyor hiç takılma filan yapmıyor.Girebildiği her yere de girmeye zorluyor.