kahve-cekirdegim minebayraamm hiç duymamıştım markayı şarjı haritalaması nasıl halı püsküllerine takılıyor mu acaba
minebayraamm kahve-cekirdegim Yeni çıktı bu süpürge ben homendin blender setini kahve makinesini falanda kullanıyorum evimde o yüzden robot süpürge yapınca da gidip aldım bildiğim marka diye halı çok püsküllüyse takılır ama bütün robot süpürgelerde öyle zaten haritalaması güzel kir sensörü var onunla algılayıp süpürüyo siliyo yeri
zeynepozcn minebayraamm Tamamdır peki bişey daha sorucam halıları falanda temizliyomu çıkabiliyomu yoksa parkedemi çalışıyo sadece?
minebayraamm zeynepozcn Temizliyo canım yüksekliği falan algılıyo çıkıyo temizliyo tabi hatta yüzeye göre emiş gücü ayarlıyo baya kullanışlı bi süpürge
midekoruyucu Cerenko 😂😂😂😂😂 temizleme suyu vardır illaki robotta dimi pek bilmiyorum çünkü, o suyun içine biraz mürekkep filan damlatın, gerisini robot halleder 😂 renkli bi halınız olur 🤪
Cerenko midekoruyucu sonra akşam eşim bey tarafından halı üzerinde yapmış olduğum sanatsal çalışma kaç puan alır acaba 😂😂
NeeSalman mrsbiyolog doğum hediyesi olarak alacak benim eşimde. Roborock biraz pahalı ama almışken de iyisini almak istiyor insan
Ruj000 NeeSalman bende ayni seklde dogum hediyesi olark istedn ve arastrdgn kadaryla dedigin gbi roborock en iyisi ama viomi v3 e baktm oda roborockla ayni ozellklere sahip braz daha ucuz ben aldm bgun geldi daha 3200e aldm o modelide bi incele istersen bütçen zorluyorsa
kahve-cekirdegim mrsbiyolog evet bende araştırdığım kadarıyla en çok memnun kalınan diğerlerinde kötü yorumlar da gördüm ama evet pahalı 😊
ilkbebekannesi kahve-cekirdegim Benim de yatak odamın halıların püskülleri uzundu.Bağlamalı şekildeydi onların bağlarını çekmiş içime 😂 Ama takılma yapmıyor bende de xiaomi mop pro var gayet memnunum.
kahve-cekirdegim ilkbebekannesi şuan 2500 civarı fiyatı alanda çok var ortalama fiyatı bence güzel yani :) ne kadardır kullanıyorsunuz şarjı ne kadar gidiyor üstündeki çıkıntı yüzünden koltuk altlarına falan girmiyor diyenler olmuş :)
kahve-cekirdegim Tugba6336 roborockdan herkes memnun tabi haftada bir detaylı zaten temizlenmesi lazım şarjı yeterli oluyor mu peki
ilkbebekannesi kahve-cekirdegim Yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum.Benim evim 150 metre kare filan bir odamı süpürtmüyorum kullanmadığım için yani ortalama 120-130 metrekare evi bir tam şarjla süpürüyor.Hatta %20 filan kalıyor şarjı.Zaten şarj uyarısı verdiğinde kendi istasyonuna dönüyor.Benim kanepelerim çok yüksek o yüzden çok rahat giriyor.Ama mesela tv ünitemin altında demirler var onların üzerinden geçiyor hiç takılma filan yapmıyor.Girebildiği her yere de girmeye zorluyor.
ilkbebekannesi kahve-cekirdegim https://resimyukle.link/i/IBGiH Bu şekilde mesela o demirlerin üzerine çıkıp süpürüyor.
zippirana kahve-cekirdegim Bende ayni modeli kullanıyorum haritalama yontemi bana farkli geldi netten bakip yaptim. Silmesi bence iyi degil ama supurmesinden memnunum. Tek silme yapmasi icin ayri aparati varmış sonradan aliniyormus. Supurme silmeyi ayni anda yaptigi icin bence silmesi iyi degil. Onun haricinde ama canim o benim 😂😂😂
kahve-cekirdegim zippirana işte tek düşüncem artık halılarımın püskülü komple çıkarttırıcam olmazsa zaten sevmiyorum püskül😂
rgkmn Roborock s5 max tavsiye ederim kesinlikle. Hele bir de indirimde yakalarsanız gözünüz kapalı alın👌🏻
kahve-cekirdegim rgkmn evet ya herkes bu markayı öneriyor ama biraz pahalı maalesef sanırım biraz daha bekleyip indirime girerse almalıyım