Saltan Urasssss merhaba, 27+5 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başlarında göğüs ucumda çıktı et beni. Biraz büyüdü. Bir hafta önce bi baktım kurumuş. Duşta lifle köpüklenirken o da gitmiş. Çok şaşırmıştım. Endişe etmeyin. Sizinki de dökülür belki.
Buuseg Urasssss aynısı bende de oldu burnumun ucunda 🤦♀️ elma sirkesiyle 2sini düşürdüm şimdi tekrar çıktı doğuma yakın inşallah bir daha elma sirkesi sürücem kendisini yeniliyor büyük ihtimalle
Buuseg Urasssss küçük bir pamuğa elma sirkesi döküyorsunuz sadece benin üstüne bastırıyorsunuz, biraz pis kokuyo ama kanayabilir benim burnumdaki ler kanamıştı sonra düştü
Urasssss damlaaltinay yag beni sizin bahsettiğiniz minik minik beyaz ben göz altı ve çevresinde oluşuyor, benim bahsettiğim farklı canım direk kahverengi ben
damlaaltinay Urasssss aaaa bildiğimiz kahverengi et beni mi 🙀 Allah Allah o konuyla ilgili hiç bi bilgim yok 🤷♀️ Valla öğrenirsen bana da haber ver kuzum
Urasssss damlaaltinay annem de hayret etti ilk defa sende duydum diyor ya off Allah’tan kum gibi ele gelmiyo
Urasssss Buuseg normalde et benim var minicik koltuk altımda o ten rengi hiçte büyümedi,ama bunlar kahverengi olunca büyüme yapmasından korkuyorum işte
Buuseg Urasssss küçük bende uygulayabilirsiniz elma sirkesini ama kahverengi için riske girmeyin bence gidin cildiyeye :)
Mlsa2530 Urasssss bende oluştu 30+1 deyim 24 de başladı boynumda bir iki tane göbeğim de ve göğsümde de var doktoruma sordum çoğunlukla geçiyorlar merak etme dedi
Buuseg Mlsa2530 evet hormonlar dan çıkıyor herhalde bunlar benim burnumun ucunda olunca çok rahatsız olmuştum araştırmalar sonucu elma sirkesini denedim etrafımdakiler doğum yapınca geçer dediler de görünen yerde olunca mecburen yaptım 😁
Krizantem_ Urasssss Benim gogsumun kenarinda cikmisti once ten rengiydi sonra kahverengi oldu dün baktim kopmuş.
turansmom1 Urasssss 38 haftalık hamileligim boyunca heryerde minik et benlerim vardı. Göz kapağım, gòbeğim, yanağım, kulağım, bacağım her yerde velhasil kelam 6 aylık anayım, döküldü😂