Kizlar 30 haftaligim, 15 gun once boğazımda böyle minik minik seyler elime geliyodu. et beni gibi sivilce gibi ,bugün inceledim baya et benine dönüşmüş, kahverengi minik minik, dikkatle bakmak lazım görmek için .ikinci gebeliğim ilk gebelikte ne lekelenme ne bu tarz hicbirsey olmamıştı. bunda niye böyle oldum, doğumdan sonra gecermi ki, yaşayan varmi?