merweeilbey1 ecemeric hafta olarak aynıyız canım aynı şikayetler bendede var 34h1im çatı ağrım bel ağrım bide buara çok kasılıyor pazartesi kontrolüm var bakalım paşamı nasıl ndn böyle oluyor
Ysbyr Alizade_16 bende 35.haftadayım aynı durumlar bendede var ama suyunun az az geldiğini nasıl anlıyosun yaaa ben cok tecrübesizim gelsede akıntımı zannediyorum acaba🙄
ElaNur01 Lilasever anladım canım benimde pazartesi kontorulum var sezaryan benim acaba gün verir mi verirse ne zamana veririr çok heyecanliyim 🤭😊
Danlacan denizkizim aaa Çatı muayenesi oldunuz mu hiç ? Bizde Bugün tam 34+0 olduk ..yarın kontrolümüz var
denizkizim Danlacan evet oldum. karnımın üst bölgesindeki ağrı şikayetiyle gittim. sağ böbreğimde büyüme görüldü. onun 2-3 gün öncesinde de cinsel birliktelikten sonra kanamam olmuştu ondan da bahsedince muayene etti doktor
Naimeismail001 Asya61 ya ne güzel bu başlığı görünce bir tuhaf oldum geçen sene bende sizin gibi bekliyordum Mayıs hemen gelsin diye şimdi kızım 1 yaşına girecek Mayıs’ta zaman çok hızlı anın tadını çıkarın bu günleri bile çok ozleyeceksiniz Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ozlem23 Asya61 benimde normalde sonu tarihi Mayıs ama bakalım beklicek mi ufaklık herseyim hazır bekliyorum ben haftalardır 😄
Zeynep61 Asya61 canım 37. Haftamdayım 9 mayıs tahmini doğum tarihi ama o zamana kadar dururmu bilmiyorum 😉🤩
denizkizim Bmom evettt, karnımın üst bölgesindeki ağrı şikayetiyle gittim. sağ böbreğimde büyüme görüldü. onun 2-3 gün öncesinde de cinsel birliktelikten sonra kanamam olmuştu ondan da bahsedince muayene etti doktor