elfaksyy 33+1 olduk nasipse 22 mayısà gün aldık.Mide yanmalari el uyusmalari burun tıkanıklığı bunlar zorluyor beni en çok ta mide yanmasi bazen agliycak duruma geliyorum.İnşallah hayırlısı ile kucaklarimiza alırız 😍
mrv_b Bende 36 haftadayım artık çokkkkk sıkıldım hiç rahat değilim bir an önce vakti gelsin çıkartım istiyorum nasıl çıkacak o da ayrı dert de psikoloji pert😩
Baobap mrv_b bende 36+2 gelin sarılalım😂 sadece doğurmak istiyorum🤦♀️ Hamilelikten aşırı derecede bıktım🤦♀️
2pasam03 Asya61 bende 33+2. Asiri sirt agrisi oluyor lavaboya desen gece surekli.kalkiyorum. sizde de oluyormu sirt agrisi bu kaburgalarin oldugu yer kizlar
syma-123 2pasam03 benim de oluyor ama öyle her zaman değil canım gece lavaboya çok sık gidiyorum o da herkeste oluyordur sanırım 😅
Sidal 2pasam03 evet cnm bende de öyle 2 dk da bir tuvalete gidiyorum aşırı bel sırt ağırısı var ve ve şuan da da bacak kemiklerim çok kötü
syma-123 mrsbiyolog ayy aynı şeyleri bende yaşıyorum bebişin kilosu da önde gidiyor bakalım haftaya doktor ne diyecek hakkımızda hayırlısı olsun bende çok korkuyordum ama korkmanın bir faydası olmuyor zamanı geldiğinde gelecek dua edelim Rabbim kolay doğumlar nasip etsin sağ Salim alalım bebişlerimizi kucağımıza 🤲😇
mrsbiyolog syma-123 amiiiin amin inşallaahh🙏🏻🙏🏻 Ya benim korkularım doğunca yaşayacaklarımdan hep karnımda kalsa keşke😍
ipekursat Bsmlh ayy sizi biliyorum isminizi görüyorum halaa bi tarih vermedi doktorumuzz bakalım cuma komtrol var heycanlıyım😋
Bsmlh ipekursat benım mecbur verdı erken bır tık ama olsun 26 beri riskli dayandı ya yavrum elhamdulillah 🤲 bizimde salı kontrolüm 🤲
angels_-mom teacher77 biz de 37+2 olduk 2 gündür çok bel ağrım ve sertleşme oldu kalça ağrısı da vardı bakalım mayısı bekleyecek miyiz
Alizade_16 Asya61 bizde 35-ci haftamızdayız, bel ağrısı, vajinel batma gibibsorunlarımız var, Bide suyum geliyor az az doktor yatak rejimi yapdı 5 mayısa kadar. 5 mayıs sezaryan olucaz inşAllah🤲🏻😍
Ysbyr Alizade_16 bende 35.haftadayım aynı durumlar bendede var ama suyunun az az geldiğini nasıl anlıyosun yaaa ben cok tecrübesizim gelsede akıntımı zannediyorum acaba🙄
melekmustafa Gigy bakalım ne zaman gelmek isteyecek paşam 😊 2. bebeğimi bekliyorum ben. Sizin belli mi?
Yunel Asya61 33+4 deyiz bizde ağrılarla canciğer kuzu sarması olduk ağrımayan bir yerim yok yalancı sancılar da başladı 😊 rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Lalihhhh Yunel Ne gibi ağrılarınız var, bende 33+3 um belim ağrıyor ara ara sonra kasıklarım da ağrıyor doktor rahim büyüyor olabilir böyle dedi ama bazen ağrılar olunca korkuyorum bende
ZeynepveMehmet Asya61 34 olduk bizde 💞 Sağ taraftaki kaburgalarım çok ağrıyor baskıdan dolayı. 20li haftalardan beri var malesef. Bugün farkettim ayaklarımda ödem oluşmaya başlamış çok değil Allahtan. Daha çanta bile hazırlamadım🙈 zamanında doğarsa 26 mayısda doğum inşallah 🥰 kızım gibi geç gelirse haziranı da bulabilir ☺️ hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲
KayBus Asya61 33+4 desem olur heralde dakikalar kaldı 😀 sabah el uyuşması gündüz rahim ağrısı ikizmiş gibi göbek büyüklüğü karnımın aşağı düşmesi yattığım yerden kalkamama ve ödem tutup ağrı çekme bir de 20 kilo almam dışında ssorun yok 😀 bebeğim de tersmiş. 35. De dönmemiş olursa sezeryan için tarih alıcaz bakalım. Sağlıkla kucağıma alayım artık taşıyamıyorum 🤓