Nurcihn 3441K nabiyon kız bugünde doğurmadim bebeğin başı kanala girmiş dayanmış dedi doktor bugün cuma günü tekrar cagirdi cuma 40 oluyorum ama hala gelen giden yok nişan su gelirse gel dedi 🤷🏽♀️🤷🏽♀️
3441K Nurcihn ayy tebessüm ettim hemen😊😍 bende hâlâ aynı canım cuma günkü randevuyu bekliyorum bende sabahtan gel dedi açıklık varsa dogumu baslatiriz demişti 😀🙈 aynıyız benim bebişte kanalda pilatese aşırı bi agri sanci yok 🤦♀️
Nurcihn 3441K randevusuz gidiyorum canim hep ben 13.30 da kayıt oluyor hastanede. Çıkmam 15.30 16.00 filan buluyor canim cuma günüde gelmese pazartesimi cagircak nedicek acaba ya
3441K Nurcihn he evet hatrladm randevusuz gidiyordun ben sabah 9 bucukta gtcem haberleşelim açıklık yoksa beni de gönderir mi ya