Sehera1 Mavi87 Bugün ben de öyleydi işte, yarın nasıl olur bilmiyorum. Böyle hareketli olunca ben sabırsız ve hareketli bi bebeğim olacakmış hissine kapılıyorum 😁
mothers_baby2021 Teacherella1 benim annemde oda alalım diyor ,büyüyen karyola felan ama ben inanılmaz kararsızım
mothers_baby2021 Ben hep uzun kollu aldım .Kıyafeti ,çantası ,bakım ürünleri,deterjanı hazır .Odası ,puseti kaldı alınmayan. Kendim için alacaklarım var göğüs pompası felan
nurdane3504 Anne060606 temmuz anneleri 3-6 ay olarak ne tarz kıyafetler aldınız acaba pijama tulum tarzı mi ne kadar almak gerek tecrübeli anneler var mı 0-3 falan aldım bitti de 3-6ya geçiş yaptım çok kararsız kaldım ama